کمک به بیماران سرطانی کمک به بیماران سرطانی
.:: Your Adversing Here ::.
 

کمک به بیماران سرطانی

سلام عرض می کنم خدمت تمام بازدیدکنندگان عزیز

همیشه می خواستم به کسانی که یه مشکلی دارن کمک کنم چند وقتی بود داشتم فکر میکردم چجوری تا اینکه تصمیم گرفتم این وبلاگ رو بزنم تا با کمک شما بتونیم به بیماران سرطانی کمک کنیم.

کار ما اینجا ایجوریه که ما یک سری لینک های تبلیغاتی رو می گذاریم توی وبلاگ بعد همه روزانه می آییم و روزی یک بار روی این تبلیغات کلیک میکنیم.با هر کلیک،ما در روز پول اندکی رو به بیماران کمک کردیم.

درسته که یک کلیک ما در روز اصلا کمک زیادی نیست ولی نباید یادمون بره که

«اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود».یک کلیک در روز اصلا کار سختی نیست و با اینکه کار سخت و بزرگی نیست ولی نتیجه ی کار با کمک شما حتما بزرگ و خوب خواهد بود.

حتما همه کیلک کنند و آدرس سایت رو به دوستانشون هم بدن تا اونها هم در این کار خیر شریک باشند.

امیدوارم که همیشه شاد باشید دیگران رو هم شاد کنید

روزگارتان خوش



نظرات شما عزیزان:

شبیر علیخانی
ساعت19:49---9 بهمن 1390
سلام .
چون شما لینک منو از وبلاگتون حذف کردید پس من هم ناچارم لینک شما رو حذف کنم .
شبیر علیخانی مدیر وبلاگ ادیان شناس


صــــبا
ساعت14:41---17 شهريور 1390
خيلي از وبلاگ قشنگت ممنونم......
فكر كنم وب من موضوعش مثل توئه......
منتظرتم...بيا


مهندس ايزدي
ساعت13:24---11 شهريور 1390
با سلام و احترام
وبلاگ بسيار زيبا و پر محتوايي داريد
اگر لطف كنيد و به سايت من سربزنيد و لينكتون را داخل صفحه تبادل لينك هوشمند من قرار دهيد متشكر مي شوم
ارادتمند شما مهندس ايزدي
http://en-izadi.ir


setareh
ساعت13:10---23 تير 1390
سلام من تو وبلاگت رو تبلیغات کلیک میکنم توام بیا واسه تبلیغات وبلاگ من کلیك کن ممنون .بای

setareh
ساعت13:10---23 تير 1390
با داستان غم انگيز تاريخ انقضاي عشق منتظر حضور گرمتون هستم اومدين نظر فراموش نشه

علی
ساعت23:47---25 خرداد 1390
سلام من تو وبلاگت رو تبلیغات کلیک میکنم توام بیا واسه تبلیغات وبلاگ من کلید کن ممنون .بای
ahanghaa.loxblog.com


jafar
ساعت20:09---25 خرداد 1390
پيشنهاد همكاري
سلام دوست عزيز من هم در پرشين هيت ثبت نام كرده ام.
اگر مايل باشي براي افزايش درآمد كليك هامون
با هم تبادل لينك كنيم و هر روز روي آگهي هاي يكديگر كليك كنيم.
اگه مايل بودي برام پيام بزار.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : ؟
  • تاریخ: چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,

  • help

    ؟

    help

    http://help.loxblog.com

    کمک به بیماران سرطانی

    کمک به بیماران سرطانی

    کمک به بیماران سرطانی

    به وبلاگ من خوش آمدید

    کمک به بیماران سرطانی